MIM Challenge

My photo
Millorar el teu cos i la teva salut és qüestió de planificar bé el treball, ser constant en els entrenaments, menjar saludable i tenir una gran il.lusió per aconseguir els objectius que t'has proposats. Si encara no creus que això sigui possible segueix la nostra transformació en tan sols 28 dies!

8.3.09

Day 13, 14, 15 - Cap de setmana SPA

Cap de setmana a un súper SPA de luxe! Acabem d’arribar d’un fabulós cap de setmana lluny de Banyoles per desconnectar una mica de l’estrès de la feina i la rutina. Aquesta sortideta era el regal que li vaig fer a la Kaisa per Nada... fins ara no havíem trobat un cap de setmana lliure per poder-ne gaudir!



Divendres em vaig aixecar aviat i vaig entrenar abans d’anar a treballar a l’institut. L’entreno va consistir en unes sèries interminables d’espatlles i d’esquena. Tot i això sembla que el meu cos s’està acostumant a entrenar dur ja que cada vegada tinc menys cruiximents J. Un cop vaig arribar de la feina la Kaisa i jo varem dinar i fer les maletes per marxar ràpidament cap a Ribes on ens esperaven dos dies de relax al Hotel Spa “Resguard dels vents”.



Dissabte varem fer una mica els ronsos abans d’anar a esmorzar. Al restaurant de l’Hotel hi havia un mega súper bufet lliure amb pilons de menjar (pa amb tomàquet i embotits, pastes i pastissos, fruita...). Com que part de l’entrenament és també seguir una dieta sense gluten ni sucre ja us podeu imaginar que varem poder menjar de tots aquells “manjares”, no? Una mica de fruita amb un recuit L. Mai més torno a organitzar una sortida quan estiguem fent la dieta! Després d’esmorzar havíem d’entrenar però... no hi havia gimnàs!!! Com que ja m’ho imaginava, abans de marxar de Banyoles varem agafar unes gomes i unes peses per poder fer l’entrenament i no saltar-nos la feina. Aquí teniu la prova de que no ens varem saltar l’entrenament. Cal dir que hi ha alguna modificació ja que al no haver-hi màquines de peses varem haver de posar-hi imaginació. La tarda va ser un no parar de “jacuzzis”, saunes, dutxes i massatges! Per acabar el dia no podia faltar un sopar romàntic al restaurant de l’hotel amb un sortit de verdures a la brasa amb salsa romesco, una espatlla de xai (xavi) i lluç amb guarnició (Kaisa) i un mousse de iogurt amb gers.




Diumenge varem marxar aviat ja que havíem d’arribar abans que el Club Natació Banyoles tanqués. L’entrenament era de pectoral i espatlles. Li estic agafant una mania a les sèries de pectoral que no us ho podeu ni imaginar... les últimes són les sèries de 40 flexions que et deixen els braços com si fossin de plastilina! Aggghhhh.



Sort que demà tenim el dia de descans!!! L’únic dia de repòs en 28 dies d’entrenament s’ha d’aprofitar.

No comments:

Post a Comment