MIM Challenge

My photo
Millorar el teu cos i la teva salut és qüestió de planificar bé el treball, ser constant en els entrenaments, menjar saludable i tenir una gran il.lusió per aconseguir els objectius que t'has proposats. Si encara no creus que això sigui possible segueix la nostra transformació en tan sols 28 dies!

16.3.09

Day 23 - Català

Avui l'entrenament ha estat curtet... nomès 1 hora! Ara els entrenos de menys de dos hores em semblen curt! Mare de Déu a on hem anat a parar... Hem treballat una combinació de cames i abdominals. He d'admetre que treballar cames m'agradava però amb aquest entrenament les estic avorrint. Els exercicis em són molt durs, fer squats, lunges i acabar amb 40 repeticions de salts em deixen les cames de xiclet. Fins i tot un cop estirat a terra fent els abdominals les he hagut d'estirar de la cremor que sentia... auch! Només de pensar-hi em tornen a fer mal.

Sort que està valent la pena, sinó mireu quines cuixes que m'estan quedant!!!





No comments:

Post a Comment